CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 27, 2009

Rakan Sekerja Aku...

Agak lama juga aku tidak update blog aku. Entahlah.. mungkin kesibukan bekerja yang membuatkan aku malas nak update blog. Hari ni pulak entah kenapa hati aku tergerak nak buka blog yang dah lama aku tinggalkan. Inilah hasilnya bila dah lama tak update. Nak cerita pun tak tahu mana nak mula...

Ini rakan sekerja aku. Namanya Salabiyah Ishak. Masih bujang dan agak kelakar orangnya. Sorang yang suka menjawab bila bos bercakap. Paling suka gelak dan kuat makan walaupun berbadan kecil. Dia ni minah rempit. Datang kerja pun bawa motor scooter merah dia. Nanti saya update gambar motor merah dia.

Ini pun rakan sekerja aku juga. Telah berkahwin dan mempunyai seorang anak yang baru berusia 4 bulan. Namanya Shelly tapi dah biasa semua staff memanggil kaklong. Understanding dan very caring person.

Inilah permulaan blog yang telah lama aku tinggalkan. Insyaallah dihari-hari lain, saya akan mengupdate lagi yang boom-boom punya cerita.

2 comments:

Anonymous said...

nice blog

shelly Yusop said...

mcam mana pulak den punya gambar ada lam tangan ko ni?