CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 16, 2009

Pertama Kali AKu..

Menjelajah Mencari Gambar Novelis Yang Sangat Aku Kagumi...Puas Aku Layari Mencari Wajah Novelis Fauziah Ashari....Finally aku jumpa jugak...

Antara buku2 beliau yang aku dah baca...adalah trilogie Ombak Rindu,Cinta...Tiada Akhirnya & Rindu Cintaku serta Pergilah Sepi..Walaupun aku bukan mania sangat dengan Novel2...Namun Trilogi ini amatlah aku gemari kerana jalan ceritanya sungguh menarik. Kisah perjalanan seorang Izzah gadis kampung yang ingin melanjutkan pelajaran ke Menara Gading akhirnya terjuman ke dalam kancah kehidupan yang bukan pintanya.Izzah dijual oleh manusia yang layak digelar BINATANG kerana menjual darah dagingnya sendiri kepada seorang bapak ayam.Namun,takdir penentu segala...dengan kuasa ALLAH s.w.t Izzah diselamatkan oleh Hariz salah seoarang pelanggan di kelab malam itu.Pelbagi rintangan dan cabaran yang ditempuh oleh Izzah bersama Hariz. Mungkin aku dikata ketinggalan zaman untuk menceritakan kisah-kisah novel2 kak fauziah..aku tak kisah..asalkan aku dapat luahkan apa yangaku rasakan selama ini.

0 comments: