CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 28, 2009

Sejarah Akan Bermula


Aku memetik kata-kata penulis kosmo yang menggelarkan diri sebagai BIDAI..aku tertarik dengan bait-bait katanya..Walaupun nampak macam menyindir..tapi terpukul dengan patah perkataan yang dicoretkan dalam akhbar kosmo hari ini mengenai dengan kempen EARTH HOUR. Ini adalah sebahagian kata-katanya yang bisa menghiris tangkai jantung aku...hahaha..
"........bg bidai ianya ada pro dan kontranya. Jika mereka mengikut program ini kerana tahu apa yang sudah terjadi pada dunia ini, Bidai sanjung usaha mereka. Namun jika ada yang melakukan perkara ini hanya disebabkan terikut-ikut, dipaksa atau disebabkan artis mereka melakukan perkara ang sama,Bidai rasa tak payah lah mereka padamkan lampu berkenaan. Bukan apa ibarat 'lembu dicucuk hidung,dan hanya suka-suka melakukan apa yang orang lain lakukan tanpa tahu apa makna yangdihasratkan oleh WWf tidak akan berjaya..."
so kalau nak isi sepenuhnya...bacalah KOSMO 28.03.2009.Marilah kita beramai-ramai menyokong program ini bagi melaksanakan hasrat WWF untuk menyelematkan bumi ini........Ku lihat HITAMMMMMM.. 'aper yang penting....kerjasama'



1 comments:

AnDeH said...

salam,
entry yang menarik..
mohon izin tinggalkan komentar.
Pada Andeh, bukan sekadar lalang yang makin panjang di cantas-cantas namun lebih baik mencari akar dan terus diracunkan saja.
Dalam hal ini, Amerika Syarikat sepatutnya pelopori kempen EARTH HOUR ini memandangkan negara berknaan hampir setiap hari mengeluarkan gas rumah kaca terbesar dunia. Tambah pula negara berkenaan sahaja satu2nya yang belum menandatangani Protokol Kyoto yang dikuatkuasakan sejak 2005 hingga tamat 2012 nanti.
Wallahu a'alam..

-Andeh-